Om vores dagbogsprogram
I Effekt Plus kan du som leder få overblik over medarbejdere og borgere i samme system. De oprettes blot i hver deres overordnede gruppe. Hver afdeling har ligeledes mulighed for at oprette hver deres skabelon, selvom de er i samme organisation. Efter indtastning af data får medarbejderne visuelt feedback i form af grafer, hvilket givet et hurtigt overbliksbillede af borgeren/medarbejderen.
Programmet er opbygget af seks moduler, som tilpasses efter virksomhedens specifikke behov, og derved betales der kun for de ønskede moduler:
Dagbog
Klassisk dagbog, hvor der kan defineres labels, sorteres på disse samt søges på tværs.
Medicin
Håndtering af medicin – virtuelt medicinskab holder styr på lagerbeholdning.
Opgaver
Sæt opgaver for borgerne for at dokumentere og evaluere.
Spørgeskema
Opsætning af spørgeskema med smileys, multiple svar eller gradueringer. Databehandles i Profil.
Profil
Screening og analyse af borgeren. Data kan eksporteres over i Excel til viderebearbejdning.
Mål
Opsætning af mål, evalueringer og grafisk præsentation.